Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 23, 2012
Image Size
307 KB
Resolution
800×495
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,945
Favourites
335 (who?)
Comments
25
Downloads
31
×
Reimes 3 by b-snippet Reimes 3 by b-snippet
my original character-

Gotta get the hang of painting in PS again

--
Photoshop CS6
Add a Comment:
 
:iconnuraishahumor:
nuraishahumor Featured By Owner Sep 27, 2012
wow it is awesome :D
Reply
:iconjess-the-red-head:
jess-the-red-head Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist General Artist
wooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!! such buetiful colors
Reply
:iconxxitahzuxx:
xxItahzuxx Featured By Owner Sep 25, 2012
lol awesome that a awesome design is the cloud (im assuming) his breathe, just curious?
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Sep 27, 2012  Professional General Artist
hmm well he's supposed to be underwater and the cloud thing is bubbles (very lazily put in bubbles lol) so I guess it's his breath XD
Reply
:iconxxitahzuxx:
xxItahzuxx Featured By Owner Sep 29, 2012
lol that funny to hear but i can kind of see it a little of the underwater situation, anyways very nice for a "lazy" work XD
Reply
:iconlaitma:
Laitma Featured By Owner Sep 24, 2012  Student General Artist
fffffttttttt ohmygosh the way you shaded his face and the lightness of his hair and clothes and just, the terrific feel to all of this is soooo prettyyyyyy~ ♥
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional General Artist
Thankyou Sharon<333
Reply
:iconaggielexi:
aggielexi Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist General Artist
very nice color
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Sep 27, 2012  Professional General Artist
Thanks!
Reply
:icontomom1k:
tomom1K Featured By Owner Sep 24, 2012
FFFFFFFFFFFFFFFF CAN I JUST SQUISH YOU RIGHT NOW PLEASE /hugs
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Sep 27, 2012  Professional General Artist
wait me or the kid LOL;
*hugs you anyway*
Reply
:icontomom1k:
tomom1K Featured By Owner Sep 28, 2012
YOUUUUUU I WILL SQUISH YOU FOREVER /boobhug
Reply
:iconblue-melody:
blue-melody Featured By Owner Sep 24, 2012  Student

Wow this is really lovely, you're quickly becoming one of my top favorite artists ; _____ ; :heart:
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional General Artist
Ahh thankyou so much ///
Reply
:iconnuboru:
Nuboru Featured By Owner Sep 24, 2012
I totally love it! The shading is perfect!
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Sep 27, 2012  Professional General Artist
Thanks!
Reply
:iconmoaniez:
moaniez Featured By Owner Sep 24, 2012
teach me the art of shota 8,D
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional General Artist
WHAT you're the shotalord what do i have to teach you...
Reply
:iconrin-uzuki:
Rin-Uzuki Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow! Looks so cold... but warm and alive too! Amazing how you can do that!!

And I haven't shipped the linearts yet because I'm a terrible person /w\ and school and work are starting tomorrow (excuses~)

but they will arrive one day!
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional General Artist
ahh thankyou!
It's alright XD (I tend to do that with mail too so I understand~) ^P^ I'm still excited to see them tho!!
Reply
:iconrobotfish:
robotfish Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Your work is always so beautiful~ I love the colors here!
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional General Artist
Thankyou ///
Reply
:iconnautilus-deepbluesea:
nautilus-deepbluesea Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Totally in love with your art :heart: :heart:
Reply
:iconb-snippet:
b-snippet Featured By Owner Sep 27, 2012  Professional General Artist
Thank you so much!
Reply
Add a Comment: